Lefutom a maratont!

 2014.10.27. 15:07

Az elmúlt hónapokban nagyon sokat kihagytam egyrészt a tanulás, másrészt a térdem miatt, ugyanis nem jó, nem szereti a lábam a betonon futást, terepen meg nem tudok, nincs kivel, egyedül félek az erdőben.  Így nemrég egy injekciókúrán estem át, amit közvetlen a térdembe adott porcpótló szer jelentette...

Még tavaly elhatároztam, hogy 1-2 éven belül LEFUTOM A MARATONT! Így megpróbálok mindent megtenni ennek érdekében. Ha kell, injekciókat kapok, ha kell használom a kinesio tape-t. Ez egy nagyon jó kis ragacs, nekem narancssárga színű van és sokkal stabilabb a lábam futás közben.

Jelenleg már sokadszor kezdtem újra az edzést (általában a térdem miatt, de volt, hogy tanulás-futás összeegyeztethetetlenség miatt), a múlt héten újból megvolt a heti 3 futás, és hát ahhoz képest, hogy tavaly félmaratont futottam, elég nehezen megy, de lesz ez jobb is. Az edzést, ami a maratonra készít, dec.5-én kezdem a BSI 43 hetes edzésterve alapján. Addig még van 1 hónapom, hogy formába lendüljek. Szóval csak előre!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr846837935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása