Az első 5 km-em :)

 2012.05.08. 23:12

Egyben. Belegyaloglás nélkül, szép, kényelmes tempóban, végig 160-as pulzussal.

Kezdjük az elején. Ugye pulzuskontroll. Zsírégető tartomány. Ez nem a 160-as pulzus. De! Nem hagyott nyugodni egy elkövetkezendő újabb 3,5 km-es verseny ittléte, ami vasárnap lesz Veresegyházán. Vettem egy nagy levegőt, és felhívtam az edzőmet, mit szól hozzá. Azt mondta, az élmény fontosabb, mint a pulzustartomány, menjek nyugodtan. Hát én ezen úgy felbuzdultam, hogy már húztam is az edzőcipőm és mint a csikó, aki a karámból kiszabadul, elindultam és csak futottam és futottam.

Több meglepetés is ért közben. Azon az útvonalon futottam, ahol régen, mielőtt megkerestem az edzőmet. Nem akartam hinni a lábaimnak, hogy lazán elfutok 2 buszmegállónyi távot és vissza. Nemrég még 1 buszmegálló csak oda is megterhelő volt! Nem köptem ki a tüdőmet, még bírtam volna futni, egyedül a végén a térdeimet kezdtem érezni picit. Annyira nagy lendületet adott ez! Talán mégiscsak van ebben a pulzuskontrollban ráció! :)

Kicsit tartottam tőle, hogy az edzőm nem fog örülni, ha elmesélem, mit tettem, mert nem erről beszéltünk, de csak annyit mondott, hogy magas a pulzustartományom, úgyhogy verseny után visszaállunk az általam olyannyira kedvelt kontrollra. Hát, rendben, de ezt most muszáj volt kihasználnom! Kb. madarat lehetett volna velem fogatni!

Címkék: verseny edző pulzuskontroll

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr594497294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása