Tesztnap

 2014.02.15. 17:12

bicajos.jpgA mai napot a maga madárcsicsergős, 12 fokos, napsütötte mivoltával kineveztem tesztnapnak, méghozzá egy 1 órás intenzív kardioedzést terveztem már napok óta, még mielőtt a terembe vonulok, hogy megnézzem, mit felejtett a szervezetem az elmúlt 3 hónap punnyadás alatt.

Ott kezdjük, hogy reggel ráálltam a mérlegre, csak mert kíváncsi voltam, hogy még mindig a makacs 60-on áll-e. Hát, nem! 58-at mutatott reggel! Ennek nagyon megörültem, hisz ez azt jelenti: a helyzet mégsem annyira tragikus, mint én azt első látásra hittem. Amikor két évvel ezelőtt elkezdtem életmódot váltani, a 75 makacsul tartotta magát, akárhányszor is mértem magam egymás utáni napokon. De ez most nem ugyanaz. 1-2 kiló ingadozás az edzések alatt is megesett, tehát mondhatom, hogy 58-60 kiló vagyok, ami nem ugyanaz, mint a fix 60 és ez jó érzés!

Tehát már nagyobb kedvvel indultam neki a tesztbringázásnak, ami épp egy órásra sikeredett. Hát, ettől azért annyira nem voltam elragadtatva. Mondhatni, elég lesújtó eredményt produkáltam.

endorol.jpgAz eddigi 120-125-ös átlagpulzusom ezzel a 147-tel mondhatom az egekben volt, alig mentem egy kis emelkedőn fel, már 150 fölé ugrott és a 14 km/h-ás átlagom az nagyjából az életmódváltásom elején volt ennyi. Szóval van mit fejlődnöm. Újból. Nem baj. Megcsinálom, ismét.

Most jelen pillanatban óriási terveim nincsenek, hiszen még annyira az elején vagyok, hogy épp csak próbálkozom, hogy mikre vagyok képes megint. Majd kialakul valahogy.

De mindenesetre jó érzéssel tölt el, hogy újból elkezdtem mozogni és ez az edzés már az enyém, senki nem veheti el tőlem! Még ha szánalmas is, akkor is!

Az étrendemmel jelen pillanatban úgy állok, hogy kiiktattam a cukros, lisztes dolgokat, ahogy azt régebben is tettem. Az elmúlt 3 hónap ilyen téren is a pihenésről szólt, nem azt mondom, hogy baromi nagy zabákat tartottam, hanem kicsit becsempésztem ezekből az ételeimbe, de ennek ismét vége. És igen, képes vagyok meghúzni a határt, még ha anyám fel is hívott egyik nap, hogy sütött farsangra fánkot, hozzon-e, én nemet mondtam. Inkább eszünk helyette gyümölcsöt!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr195815794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása