Holnap kezdem a futást

 2012.02.24. 12:59

A kezdő futóknak azt ajánlják, hogy hirtelen ne kezdjenek sokat futni, mert az balul sülhet el. Én az első heti programterv szerint haladok, ami annyit tesz, hogy tegnapelőtt fitneszteremben kardioedzésekkel indítottam, tegnap 30 perc folyamatos gyaloglást iktattam be (ami azért valljuk be, nem túl megerőltető még nekem sem), ám holnap nincs mese, el kell kezdenem az "igazi" futást. Első alkalommal lehet, nagyon karcsún hangzik, de nekem így is megerőltető lesz, mivel régen sem bírtam sokáig: 6x1 perc futás+2perc séta. Már alig várom, hogy kipróbálhassam az új cipőmet, és persze magamat.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr244191984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása