Igaz, még nincs vége a napnak, de ha már leírom, hogy sikeresen megtartottam a gyümölcsnapot, kénytelen leszek betartani. Tegnapelőtt ugyanis ráálltam a mérlegre, és nem nagyon akar lejjebb menni a 70 kg alá. Úgy döntöttem, türelmes leszek, másfél hét alatt ne várjak csodára, de kicsit jobban odafigyelek a kalóriabevitelre. Ezt elősegítendő tegnap egy új konyhai mérleget is vettem magamnak, hátha nagyobb kedvvel fogom vissza magam, ha ilyen szép mérlegen mérhetem az ennivalómat. Összesen 3 narancsot, 3 banánt, és egy almát ettem ma. És mellé rengeteg vizet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reggel voltam futni is, ezzel sikerrel befejeztem  a második hétre szóló edzéstervemet! Csak szép türelmesen, haladok előre.

És amit még egy hónappal ezelőtt nem gondoltam volna, hogy amióta futók által írt blogokat olvasok, egyre érlelődik bennem a gondolat, hogy elmenjek egy rövidtávú versenyre. Hehe. Én, aki alig bírt az iskolában egy focipályányi kört lefutni. Ha sikerülne, nagyon büszke lennék magamra. Ja, és még valami. Szintén a futóblogokból merítettem, hogy holnapután bejelentkezem az ortopéd orvoshoz. Féltem a térdízületeimet és még egyébként sem kezdtem meg a hosszú edzéseket, csak amolyan 1 perceseket futok, hátha még nem késő megkérdezni, nem csinálok-e magamnak rosszat.

Címkék: mérleg gyümölcsnap

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr34286621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása