Itt a jó idő!

 2012.03.16. 22:50

Annyira jó idő van, itt a tavasz, majdnem 20 fokkal! Csábított is rendesen kifelé. Tegnap voltam futogatni, minden szép és jó lett volna, de kezdek rájönni, hogy főút mellett nem lesz túl jó így tavasz környékén a levegő, hiszen annyi autó jött (jönnek a telekre), hogy néha bizony alig kaptam levegőt a kipufogógáztól. Az új útvonal keresésével pedig annyi a bajom, hogy a kertek alatt, kutyák ugatása által kísérve kell futnom, amihez túl nagy kedvem nincs. Egyedül messzebbre pedig valahogy nincs túl nagy bizalmam futni (pl erdő, ami ugyan van a közelben, de nem mernék oda menni).

Nem volt elég a futás, még akartam a jó levegőből szippantani, nosza, kaptam a kerti szerszámaimat és jól nekiálltam kertészkedni. Nincs túl nagy kertem, de ahhoz épp elég volt, hogy este érezzem a lábaimat. Mindez tegnap volt.

A mai napon 3 km-t sétáltam délután, majd ezek után még 2 órán keresztül ismét a kertnek adtam át magam. Meg is lett az eredménye: este felpolcolt lábbal feküdtem, mert annyira elfáradtak szegények. Nem tudom, a mai nap edzés szempontjából számít-e, de holnap lesz egy kerékpározós napom és félek, hogy utána még jobban fognak az izmaim fájni. Meglátjuk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr514321222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása