Ha már a depresszióm is meg lett említve a blogom elején, ma elgondolkodtam kicsit azon, hogy is alakultam az elmúlt években, a súlyom és a depresszió függvényében. Sose voltam vékony alkat, ám visszatekintve abba az időbe, amikor azt hittem, nem vagyok vékony, akár még annak is lettem volna mondható. De én akkor is elégedetlen voltam magammal.
 

A súlyom jojószerű fel-le ugrálása azonban a férjhez menetellel kezdődött, ezelőtt 13 évvel, akkor 55 kiló voltam. Mindehhez 167 cm magas vagyok. Akkoriban táncoltam, ez annyit jelentett, hogy heti 2-3 alkalommal több órás próbán vettem részt. Aztán ahogy kimondtuk a boldogító igent, rá 9 hónapra megszületett az első gyermekünk. Szép lassan felszedtem magamra 23 kilót ezalatt az idő alatt, ami annyit tesz, hogy amikor szültem, közel jártam a 80-hoz. Ez így visszagondolva „szép” teljesítmény, de akkor nem igazán foglalkoztam vele, mivel még nem tudtam róla, de depressziós voltam. Az első gyermekünk volt 8 hónapos, a súlyom még elefántnyi, amikor teherbe estem a másodikkal is. Itt a végeredmény nem lett túl drasztikus, mivel az utolsó három hónapot kórházban töltöttem és mint ezt már korábban írtam, a kórházi koszt nem arra van kitalálva, hogy az ember lánya elhízzon tőle. Tehát a kicsi volt 1,5 éves, amikor kb. 73 kilónál tartottam. Itt jött mindenféle probléma, válás, depresszió, ismét kórház, így a súlyom 65 kilóra lecsökkent, majd a főiskolás évek következtek, hosszú számítógépes estékkel, evésekkel, vizsgadrukk-levezető falásokkal, aminek az eredménye ismét 75 kiló lett. Ezt egy évig "sikerült" tartanom. Tavaly januárban a már első posztban említett ismételt kórházba kerülés következett, ami után 14 kiló fogyás, és az újbóli bánatevéssel és nemtörődömséggel visszaszedett +9 kiló. Most épp itt tartok, 70 kiló, amiből úgy néz ki, az elmúlt egy hónapban 69 kiló lett. Ha az utóbbi 13 évet grafikonon akarnám ábrázolni, meglehetősen hegyes-völgyes ábra lenne a végeredmény. Küzdöttem magammal rendesen. De most már végre úgy néz ki, megbékélek. Ezért is határoztam el az életmódváltást. Annyi év terápia után most már elég önismerettel vágok bele a tervembe és tudom, hogy meg tudom valósítani, mert akármit el tudok érni, ha akarom.

 

Címkék: depresszió kórház súlyfelesleg jojó

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr124322736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása