Legnagyobb csodálkozásomra első DK-tag napomon megkérdezték tőlem, nincs-e kedvem jövő héten elmenni az Óbudai Futófesztiválra. Először elképedtem, hogy pont én miért, de aztán eszembe jutott, ez csak anyai hagyaték, aki mindig mindenről megpróbált lebeszélni, így miután erre rájöttem, egyre inkább elkezdtem a dolgon gondolkodni. Addig-addig, míg úgy döntöttem, kipróbálom magam.

Ma úgy mentem futni, hogy arra voltam kíváncsi, vajon a teljesítendő 3,5 km-t, ami itt annyit tesz, hogy két buszmegálló közötti táv oda-vissza, tudom-e egyben teljesíteni, megállás, belesétálás nélkül. Amit még két hónapja nem gondoltam volna: sikerült :) Így most már semmi nem tarthat vissza, jövő héten ezen indulok. Igaz, a legkisebb, mások által talán nem egy nagy számnak tartott távon, de akkor is... ez lesz nekem az első és pont!! Alig várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr604386261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása