Kompromisszum

 2012.05.03. 21:08

Megkötöttem a kompromisszumot magamban. Egyelőre hallgatok az edzőmre és leállok a futással, helyette gyalogolok, nagyon sokat. Ma pl. 6 km-t 1 óra alatt. Nem örülök neki túlzottan, de időt adok magamnak és az edzőnek is, hogy bizonyítsunk. Én egy hónapot gondoltam egyelőre. Aztán meglátjuk.

Mellesleg: 65 kg lettem, amikor elkezdtem, 70 voltam! És akkor itt a másik nagy kérdés: én nem egészen csak és kizárólag a fogyás kedvéért, hanem leginkább a mozgás öröméért kezdtem el futni. Most öröm nincs, fogyás van. Türelem... annak is kell(lene) lennie.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr134487204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása