Mai tekerés

 2012.06.23. 21:50

Az éjszakai vihar után pár fokkal visszaesett a hőmérséklet, de a lakás kellemes szauna-jelleget kezd már ölteni ettől függetlenül. Így eléggé elpunnyadtam délután, de kint kellemes szellő fújdogált, amitől mégiscsak megjött a kedvem a mai bringázásra.

Az edzőm múltkor rámszólt, hogy túl alacsony kezd lenni már a pulzusom tekerés közben, ne aludjak, hajtsak, amennyire tőlem telik. Hát, ma megtettem, Átlagsebességem így 19km/h lett, és az átlagpulzusom így lett nagyjából elfogadható, mondjuk inkább alacsony lett, mint magas. És ez jó!!! Hiszen ezt akarjuk!

A biciklimen mostanában kezdtem csak el felfedezni a váltó adta lehetőséget! :) Eddig is váltottam, de inkább lefelé, könnyítve ezzel a tekerést, de már úgy a pulzusom csak alvásszinten van, ezért muszáj a legnagyobb sebességbe tenni. Nemrég párszor elmentem a szervízbe,mondván, rossz a váltóm, de szervízes a végén már csak a fejét ingatta, nem hitte el, hogy még mindig én vagyok, ugyanazzal a problémával. S lám... Szégyen ide, vagy oda, 36 évesen megtanított helyesen váltani :) Gondolom párszor megkérdezte magában, miért nem háromkerekűvel járok inkább ... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr854605594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása