Új célok felé

 2014.02.13. 11:10

Az a helyzet, hogy ma kénytelen voltam ráállni a mérlegre, miután tegnap az edzőm kifaggatott, hány kg vagyok és nem tudtam neki megmondani. Ugye épp ezért is vetettem véget a pihenőnek és a lazításnak: 60 kg lettem. 3 hónap alatt 3 kiló ugrott rám. De mivel egy év alatt 18 is lement már, ezért nem vagyok kétségbeesve, hiszen tudom, bármit véghez tudok vinni persze relatíve normál keretek között, amit elhatározok. Ezért az új cél:

- 5 kg májusig.

Ha ne adja az ég, de 3-4 kg fogyás után elkezdenék stagnálni, nem fogok a Dunának menni, mert 57-ről indultam, csak új célként úgy gondoltam, jobb lenne picit alább menni. 167 cm-hez ez éppen jó lenne. De nem akarok már most elkezdeni variálni és kifogásokat keresni. Ennek okán a tudatos kajálást már ma elkezdem, ez lesz az első lépés az utamon... Aztán megbeszéltük, hogy jövő héten kezdek a teremben, heti 3-4 edzés, eleinte 2 hétig csak 1 óra kardio: elliptikus, wave és gyaloglás. A szeptemberi 2,5 óra futásom után ez kissé kevésnek tűnik, de a 2 hónapos Artilane-kúra után már bármibe belemegyek, ha kell, újból innen építem fel magam.

A blogot egyébként azért kezdtem újra, mivel láttam, annak ellenére, hogy nem frissült, voltak szép számmal, akik olvasták, ami számomra meglepő. Így azt gondoltam, ha egy-két embernek már reményt adhatok, hogy megéri végigcsinálni, megteszem, hogy leírom:

sosem szabad feladni!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr445812299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása