Ma úszás volt

 2012.06.19. 23:11

Harmadik napja van hőségriadó, ma másodfokú volt, ami annyit jelent, hogy este 7-kor a napon 39 fokot mutatott a főúton lévő hőmérő. Holnapra még melegebbet mondanak.

Gyermekeim nyári szünetüket kezdték a héten, a lányom ebben a jó időben egész nap táncedzőtáborban van... Nem irigylem... Fiam viszont velem jött ma is dolgozni, és megbeszéltük, a melegre való tekintettel elmegyünk egyet strandolni utána. Tegnap edzőmnek feltettem azt a felelőtlen kérdést, vajon mit javasol, mennyit ússzak, ha már egyszer... 6x15 perc volt a válasz, némi pihenővel. A gyakorlatban észleltem, hogy ez abszolúte kivitelezhetetlen, mivel ha az ember lánya egy teljesen üres sávban úszkálhat a 33 méteresben, nemhogy kimenni nincs kedve, de olyan kedvet kap, hogy abba se tudja hagyni. Na jó, lehet, más abba tudja hagyni, én nem tudtam. Így lett belőle 2 x 40 perc úszás, kb. 1 óra szünettel. Az első eresztést nem számoltam, a másodiknál 30x úsztam át egyik feléről a másikba, vagyis durván 60x a 80 perc alatt. Saját határaimat feszegetve újból meglepődtem, mikre vagyok képes. Volt mindkét esetben egy bizonyos holtpont, amin át kellett lendüljek, hogy folytatni tudjam, úgy a 15. körül, de megtörtént. Most már csak utólag annyi a bajom, hogy jobb lett volna a hivatalos mellúszással úszni, (amit igazán nem is emlékszem már, hogy kell, talán két tempó víz alatt, egy víz fölött) és nem a strandolók kedvenc fejkinntartós evickélésével, de hát senki nem tökéletes. Azért akkor is majdnem 2 km.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr604599316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása