Két éve minden megváltozott

 2014.02.20. 22:00

kettő.jpgSzinte napra pontosan éppen két éve kezdtem írni a blogot, amikor is elhatároztam az életmódváltásom.

Emlékszem, amikor mondtam valakinek elég dagin, hogy mit határoztam el, kinevetett. Azt mondta: - Ugyan, életmódváltás, ma már annyira elcsépelt, divatos lett használni, szinte mindenki ezt hangoztatja, gyere, inkább egyél velünk szalonnát meg kolbászt, úgyse lesz semmi belőle.

Jelentem: megvalósult az álmom, sikerült és azóta teljesen kicseréltek! És ez a valaki, aki mondta, csak nézett nagyokat az eredményeim láttán. Jó érzés volt! Tudom, hogy semmi nem lehetetlen és valóban minden fejben dől el. A dagi, majdnem 80 kilós lányból 57 kilós félmaratonista lett és leszek még maratoni futó is, idővel persze. Gondoltam, összeszedek 10 dolgot, mennyi minden változott ezalatt a két év alatt:

  • bátrabban a tükör elé merek állni
  • sokkal teherbíróbb lettem
  • élvezem a mozgást: kikapcsol, felüdít
  • nehezen viselem, ha nem tudok menni edzeni
  • a hűtőmből és a napi étkezéseim közül nem hiányoznak a zöldségek, gyümölcsök
  • az itthon étkezéshez fellelhető alapanyagaim is teljesen kicserélődtek, sokkal egészségesebb ételeket készítek (azért néha sütök rendes, igazi sütiket is)
  • jobb érzés a gyerekeimnek jobb példát mutatni
  • magabiztosabbá váltam
  • fel merek venni bikinit
  • nagyon ritkán vagyok beteg

Még rengeteget kell fejlődnöm, de amit megtanultam:

  • alázatot a sporttal szemben, a távolsággal szemben
  • abszolút másként kezelem már más sportolók teljesítményét, mivel tudom. mennyi befektetett energia van emögött
  • elolvasom - ha úgy adódik - a sportrovatot,
  • tudom, mi az küzdeni, harcolni a sikerért, az álmokért, hogy mindez nem ingyen van
  • tudom, mekkora lelkierő kell ahhoz, hogy valaki feladja, ha épp úgy adódik, min megy át közben
  • tudom, milyen érzés parkolópályán lenni, miközben a többiek a cél felé haladnak

Mindez nem ment azelőtt, mielőtt a sport a napi életem részévé nem vált.

Ha beszélnék olyan emberrel, aki még hezitál, hogy belevágjon-e ebbe a kalandba, egészen biztos, hogy arra biztatnám, hogy ne várjon sokáig, már holnap kezdje el, mert MEGÉRI!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr415824770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása