Tudvalevő dolog, hogy ha hirtelen mindent meg akarok változtatni, abból semmi nem lesz. Így hát elhatároztam, hogy kis lépésekben fogom megvalósítani a tervemet, amihez először is elkezdtem életmód-blogokat olvasni, hátha kellő motivációt jelentenek a tervemhez. Nem kellett sokáig keresgélnem, hiszen van pár hasonló témájú blog  hál'istennek. Első lépésként lekoppintottam egy kezdő futóknak szánt edzésprogramot innen:

www.futas.net/cikkek/edzestervek/edzesterv-teljesen-kezdo-futoknak.php

Fentiek alapján készítettem egy menetrendet, hogyan is fog kinézni az első időszak, és ezt kitettem a hűtőre, hogy jól lássam mindig :)

Aztán találtam még itt is jó ötleteket:

www.webbeteg.hu/cikkek/sport_egeszseg/7466/kezdo-futok-hibai

Amit pedig a legjobban vártam: úgy gondoltam, a legjobb motiváció, ha veszek magamnak egy teljesen új futócipőt, amit ma hazafelé meg is cselekedtem, íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugye, szép? :)

Nincs más hátra, mint előre!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr604187970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása