Hőségben tekerés

 2012.07.01. 23:19

A hétvégén hőségriadó és UB verseny volt, a DK Team tagjai hősiesen végigtolták a 39 fokban (!!) a 212 km-es Balaton-kerülőt, nagyon büszke vagyok rájuk, ugyanakkor kicsit fájt a szívem, hogy nem lehettem ott és nem szenvedhettem velük együtt a hőségtől. De jövőre mindenképp elmegyek! Tegnap is 35-36 fok volt, gondoltam is, hogy inkább nem megyek edzeni, de aztán belegondoltam, ők mit élnek át lent a Balcsin futva, én meg itt nyavalygok a szobában... hát nem, nem olyan fából faragtak, bringára pattantam és letekertem 33 km-t. Nem mondhatni, hogy fáztam. Nagyon tekernem kellett, hogy a pulzusom tartományba beletornázzam, mert kicsit nem figyeltem oda, már lement. Ilyenkor jó a szembe-szél!! Mindezt elmeséltem edzőmnek, aki ma megkérdezte, melyik futóversenyt néztem ki magamnak legközelebb... Szuper!!! Úgy látom, meg van velem elégedve :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr894622956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása