Félsiker

 2012.03.12. 22:51

Egyik szemem sír, a másik nevet. A mai edzésen 6 sorozatban 2 perc futás, majd 2 perc gyaloglás volt az előírt adag és teljesítettem! Amin pedig leginkább meglepődtem: élveztem és jó érzéssel töltött el, amikor végeztem. El nem tudtam volna képzelni semmikor, hogy valaha élvezni fogom azt, hogy futok. Na jó, futogatok. Ha majd a 2 hónap elteltével 20 percig is bírom egyfolytában, akkor mondhatom, hogy futok. De lassan kell haladnom, nem szabad kapkodni.

Ami viszont nem sikerül, a fogyás. Még mindig 70 kg-on állok, bár volt pár alkalom, hogy 69-et mutatott a mérleg. Ez kicsit elkedvetlenít, és tudom is az okát: nem számolom, csak körülbelül a kalóriákat. Nem eszem sokat, és bízom abban, hogy nem lépem át aznap az 1500 kcal-t. Ezen változtatnom kell. Ma mindennek tetejében nőnapi ebéd volt a cégnél, de igyekeztem a legkevesebb kalóriatartalmú ételt választani, ami vaslapon sült csirkemell volt zöldségágyon. Isteni volt! Előtte délelőtt ettem egy müzliszeletet, utána vacsora helyett pár ropit elrágcsáltam, és még pár szem szőlőcukrot futás után, reggel.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr294313075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása