10 perc futás megvan

 2012.03.28. 22:05

Ma újból voltam futni, elcsábítottam a fiam is, aki biciklivel követett. 10 percig futottam egyfolytában! Nagyon jó volt... az, hogy egyszer vége volt! Még nagyon fárasztónak tartottam, de örültem, hogy meg bírtam csinálni. Biztos másnak nem egy nagy teljesítmény, de nekem még mindig az. Utána 2x5 percből a másodikba már belesétáltam, szúrt egy kicsit az oldalam és szembeszél volt, tűzött a nap, melegem volt, más bajom nem volt azt hiszem. Ja, és szomjas is voltam. De azt mondom, megérte, mert nagyon örülök. Ebből hamar 20 perc lesz és utána pedig már nincs megállás azt hiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr174346747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása