Bringára!

 2012.03.25. 20:56

Ma nem bírtam magammal. Annyira szép idő volt, és hiába futottam tegnap magamhoz képest sokat (értsd: kb. 4 km belesétálva), muszáj volt bicajra szállnom és tekerni! És láss csodát! Az egy hónapnyi futás meghozta az eredményét: olyan könnyedén szeltem a kilométereket, hogy csak pislogtam. Máskor amikor hazaérek, lóg a nyelvem és alig várom, hogy pihenhessek. Végül 17 km-t tekertem, nagyon jól esett. Remélem, holnap nem lesz meg a böjtje.

Az étkezéssel kapcsolatban annyi a hírem, hogy konyhaátalakítás miatt a konyhám zárva, és épphogy vegetálok kekszekkel és ásványvízzel, amit itt a szobában el tudok fogyasztani (nincs se gáztűzhely, se mosogató ideiglenesen). Ma pl. a biciklizés közben vettem egy sült hekket, hazahoztam és 3 szelet extrudált kenyérrel ez volt az ebédem és vacsorám. Ha jövő héten kész lesz a konyhám, bevásárolok mindenféle egészséges finomságot. Répa, retek... na, a mogyorót azt kihagyom.

Arra a megállapításra jutottam, hogy egyszerre két új dolgot bevezetni az életembe elég nehéz. Gondolok itt a tudatos étkezésre és a mozgásra. Egyelőre a mozgás dolog bevezetése folyik, és kezd egyre jobban menni, és ha már rutin a futás és edzés, jöhet az étel része is. Azért addig is figyelek, kenyeret pl. már nem eszem és a kalóriákat is óvatosan viszem be.

Címkék: futás bicikli mozgás étkezés konyhaátalakítás

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr644339124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása