És ma is! Úgyhogy lassan úgy néz ki, semmi nem ment meg attól, hogy fanatikus amatőr futó ne legyek!! A gondolataim nagyon sokszor kalandoznak a futás felé, egész megváltozott az életem azóta a bizonyos február 23-i nap óta, amikor elhatároztam, hogy elkezdem csinálni. 

Épp a Vivicittá futás napján sikerült futnom életem első 20 percét. Jövőre én is indulok! Kényelmesen, nem kifulladva értem haza és még csak megerőltetve sem éreztem magam. Ma már keményebb volt, szerintem két nap kellett volna pihennem, mert az odafele út még ment, de visszafelé már nehezebb volt. Elárulom, hogy eltértem az edzéstervtől. Még csak jövő héten kellett volna egyhuzamban a 20 percet futni, de én már kíváncsi voltam, feszegettem a korlátaimat, mit bírok. És ez nem volt elég, csak odafelé futottam egyhuzamban ennyit, de még hazafelé is 2x5 percet, 2x3 perc sétával. Itthon megnéztem a google mapsban, éppen 2 buszmegállónyit mentem: 5 km! Nemsokára meglesz az első 5 kilométerem!!!! Vagyis hát már most megvan, csak nem egyben :)

Viszont tanulság, hogy be kéne szereznem egy pulzusmérőt (csak drága), mivel hazaérve elég piros volt a fejem és kicsit zúgott a fülem, úgyhogy talán vissza kéne vennem a tempóból. Nagyon nehéz, mert teljesen fel vagyok lelkesülve, csak lesérülni sem szeretnék, úgyhogy most holnapután biztos nem megyek, pihenek kicsivel többet.

Címkék: futás vivicittá 20 perc pulzusmérő

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr264362208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2012.04.05. 19:06:44

Klassz! Jó, hogy ésszel csinálod, és nem hajtod túl magad az elején. Hajrá! :)

ingobingo75 · http://eletmod-valtoztatas.blog.hu/ 2012.04.05. 21:52:59

Köszönöm a bíztatást! Rámfér, mivel úgy gondoltam, legtöbben lúzernek tartanak ezzel a bloggal, ilyen "teljesítményekkel". :))
Meglátjuk majd egy év múlva, mire megyek így.

mata68 2012.04.06. 19:08:50

Végigolvastam a blogod. Már eddig is nagy utat jártál be, gratulálok. Ne kapkodj, ne siettesd a fejlődést, jön az magától, csak idő kérdése:) Pulzusmérőt néhány ezerért is be tudsz szerezni, kezdetben elég az is. Meg kellene határozni a nyugalmi és a maximális pulzusod és ahhoz belőni az edzészónákat. Ebben segítek szívesen. Hajrá !

ingobingo75 · http://eletmod-valtoztatas.blog.hu/ 2012.04.06. 19:32:36

Nagyon köszönöm, hálás vagyok bármiféle ötletért, tanácsért. Pl. pulzusmérőt honnan tudnék olcsóbban beszerezni?

mata68 2012.04.06. 23:39:57

@ingobingo75: A feleségemét az Aldi-ban vettük. De a sportáruházaknak is vannak saját márkás pulzusmérői (decathlon, intersport, hervis). Sztem 4-5ezer Ft-ért már találsz.
süti beállítások módosítása