weather.jpgIdeális időjárás nagyon ritka futásügyileg. Majd szólok, ha az lesz... Ma kb. 70-80 km/h-ás szél jött be a hidegfronttal, de mindennek a jó oldalát nézve legalább nincs 36 fok. Nap, szél, eső, jég, vihar, szúnyog, kutya, ez csak egy-két dolog, amivel egy kinti futónak meg kell tudnia birkóznia. Szerintem ha az ember lánya olyanra adja a fejét, hogy futóverseny (te jó ég, nem vagyok normális, 21 km-es!), muszáj kitapasztalnia az időjárásnak megfelelő öltözéket, frissítést és egyéb adandó problémákat, hogy ne a verseny közben érje ilyen téren meglepetés. Bár még nincs tapasztalatom ilyen távon, de úgy gondolom, hasonlít a szülésre: fejben fel lehet készülni, de ami ott vár, az csak a helyszínen derül ki, mi is valójában. És talán ebből is az ember utólag csak a szépre emlékezik.

Sokszor néznek bolondnak gondolom, amikor nehezített körülmények között indulok futni, de ha még akkor is sikerül lefutni a távot, valahogy még nagyobb elégedettséggel tölt el és kicsit jobban biztosítva érzem a beérkezésem esélyét a célba.

Bár reggel 5-kor nagyon-nagyon-nagyon nem volt kedvem feltápászkodni az ágyból, (lévén, hogy éjszaka sem ment nagyon 30 fok alá a levegő a szobában, kvázi alig bírtam aludni és hülyeségeket is álmodtam), ám mégis erőt vettem magamon és 6 kilométert lenyomtam, nagyon nyögvenyelősen. Lehet talán az is közrejátszik, hogy az elmúlt héten elég sokat futottam, bicajoztam (az eddiginél többet) és talán rendesebben kéne ennem is. Sok oka lehet, miért nem ment olyan jól a futás, próbálok változtatni, ma pl. nem ittam kávét. De a folyadékbevitel is mindig gond és sokkal jobb lenne, ha többet tudnék inni.

Címkék: időjárás verseny futás

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr655433923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása