Újratöltve

 2014.02.11. 13:47

Az elmúlt fél évben történt velem ez-az. Nagyon rövidre fogva:

  • Szeptemberben teljesült az egyik álmom, lefutottam a félmaratont a Nike versenyen, éppen 2 óra 30 perces idővel, ami az előre megadott szintidőnek felel meg, és nem is végeztem rossz helyen. Egyelőre a maraton várat magára, nem idén lesz, az biztos.

Íme a befutóképem, hát nem egy sztárfotó, és hálistennek viszonylag elég felismerhetetlen vagyok, de mégiscsak az első félmaratonom befutóképe, na! Amikor elkezdtem ezt az egész fogyókúra-dolgot, egy lukas garast nem adtam volna azért, hogy nekem lesz egyáltalán ilyenem. :D És igen, nem véletlen az aláhúzás, lesz még ilyen, abban biztos vagyok, hogy mikor, az más kérdés, jelen állapotban a térdem sajnos futásra eléggé alkalmatlan.

befutókép.jpg

A sok ezer indulóból nekem ez a 2242. hely bőven elég, nekem már az elég volt, hogy beértem és még utánam jöttek mások is!

félmarcsieredmény.jpg

* * *

  • Szeptember óta ebben rovom a kilométereket: ő egy igazi Saucony Asics Gel, kényelmes és nagyon szeretem.
  • A pulzusmérőm július óta hű társam, azóta is használom.

saucony.jpg

  • A térdem sajnos november környékén elkezdte felmondani a szolgálatot, a belső szalag helytelen volta miatt és a porckopás nagyon korai szakasza is felütötte a fejét. Azóta kényszerpihi...
  • Eleinte terembe jártam erősíteni, aztán oda se.

* * *

Tavalyi évi futásaim zárása 578 km lett

2013 endo.JPG

Bicajozni is voltam azért, bár a 2012-es mellett ez a 349 km eltörpül, a futás javára :)

2013 endo bicaj.JPG

Az idei eddig lefutott km-eim száma: 0 Nem baj, lesz ez még több is. Ennél mindenképp :)

Most, 3 hónap pihenés és pár kiló felugrása után újból az edzőm kezébe adom magam és valószínű egyelőre nem a futást előtérbe helyezve, újból kezdem a mozgást, mert ennyi kimaradás bőven elég volt, úgy érzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr485809208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása