Épp most kezdtem egy hónapja a futást. Akkor még csak 30 perces sétával indult a program, de ma már 4x5percet futottam 2 perces közbesétálásokkal. Lehet, nem egy nagy szám, de nekem az!

A súlyom 69 kg, egy kilót fogytam mindössze az 1 hónap alatt, de azért nem aggódom, mivel látom, és érzem, hogy kezdenek az izmaim, a testem átalakulni. Nem mértem meg magam az elején, mert nem akartam percenként nézegetni, akár a mérleget, hogy mennyit fogytam. A közérzetem is sokkal jobb, mint amikor nekikezdtem, tehát megérte a fáradozást.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr904334146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása