20+10+10=40 :) Ugye milyen jól tudok számolni? Hehe. Ennyi perc volt a mai futásom 3 perc séták közbeiktatásával, és észre sem vettem, mert jó zenét hallgattam az mp3 lejátszón. Nagy felfedezésem, hogy a reggeli 8 órai futás mintha jobb lenne, mint az este 5-6 óra körüli. Csak hát ehhez olyan áldozatot kéne hoznom, hogy korán keljek, és mivel én a bagoly típusúak táborát gyarapítom, azaz inkább sokáig vagyok fent és későn kelek, ez némi kivitelezési nehézségekbe ütközik. Majd meglátom, ha nagyon mazochista leszek, lehet, bevezetem a reggeli (helyetti) futást :))

És ami még fontos! A súlyom 68 kg lett, most már tartósan. Eddig is néha kilengett a 68 felé, de már napok óta szilárdan tartja magát, úgyhogy le merem írni, hogy 2 kilóm lement a másfél hónap alatt. Hát, lehetne akár 5 is, de állítólag a lassabb fogyás jobb. Igyekszem a mai napig odafigyelni, mit eszem. Csak a mai napig, ugyanis húsvétkor elcsábultam egy kis sonkaevésre. De ennek nem bírtam ellenállni:

(Természetesen csak egy szelet volt ebből az enyém :))

 

 

 

 

 

 

 

Remélem, ez a kis kilengés nem ártott meg :)

Címkék: futás súlycsökkenés

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr174371619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása