Döcögősen, de beindulok...

 2014.03.31. 11:19

Amióta újra kezdtem az edzést, a súlyom stagnál az 59-en. Nem vagyok nagyon elkeseredve, de jobb lenne, ha jobb lenne. Az edzőtermi kardiózást élvezem, azonban jelenleg két leműtött anyajeggyel a fejem tetején kénytelen vagyok kihagyni még pár napot, de addig is legalább tanulok, ami mellett sajnos óhatatlanul is rágás-kényszerem van, ezért ma beszereztem sok gyümölcsöt és zöldséget - csoki és chips helyett. Régebben - ha vizsgára készültem - jó pár kilóval gazdagabban tértem be a suliba, a tanulás után. Most azért óvatos vagyok, de valahogy mindig sikerül picivel többet ennem az előre betervezettnél, nyilván a súlyom is ezért nem mozdul. Türelmesnek kell lennem.

Az előző bekezdés óta eltelt pár hét, jelenleg 58 a súlyom és a műtét, majd egy hét festés kipakolás, rámolás, takarítás miatti kihagyás után első hetem, hogy megvan a heti 3 edzés. Iszonyú jó idő van, tegnapelőtt futottam 4 km-t, azelőtt két nappal szintén ugyanennyit, ma pedig bringával jöttem be dolgozni. Élvezem nagyon!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmod-valtoztatas.blog.hu/api/trackback/id/tr175843614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása